چه نوع تیکت

چه نوع تیکتی برای چه لباسی مناسب است


چه نوع اتیکتی برای چه لباسی مناسب است؟

اتیکت لباس برای معرفی برند محصول بسیار مهم و حیاتی می باشد . برای اینکه به توضیحات بیشتر در مورد انتخاب نوع اتیکت دست یابیم؛ باید توجه کنیم،اتیکت معمولا یک تکه پارچه است که به پشت یقه یا کنار لباس دوخته می شود و اطلاعات ارزشمندی دارد. اطلاعاتی شامل سایز لباس، جنس لباس، نحوه شستشو، درجه دما برای شستشو و…. برای انتخاب اتیکت باید توجه کنیم که هر لباسی نوع خاصی از اتیکت را می طلبد. چون انتخاب نوع اتیکت با توجه به سایز اتیکت صورت می گیرد. مثلا برای شلوار نمی توان همان سایز اتیکتی را انتخاب کرد که برای مانتو یا کت و شلوار برگزیده می شود.

اتیکت برای انواع البسه مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به سایز،می توان انتخاب نوع اتیکت را انجام داد.  این انتخاب بر این اساس است که هر اتیکت با سایز خاص، متناسب با چه اتیکتی است:

برای لباس هایی از نوع پیراهن و شومیز اتیکت با عرض های۶۸/۱،۱/۱، ۵۳/۱ سانتی متری استفاده می کنند. برای لباس هایی از نوع کت و دامن و انواع شلوار از جمله شلوار جین و کتان عرض های ۲،۲/۲ و ۵/۲ سانتی متری مورد نظر است. برای مانتو و لباس مجلسی عرض های ۳و ۳/۳ سانتی متری است. برای کت، کاپشن، برخی مانتوها و لباس های مجلسی خاص از عرض های بالای ۵ سانتی متری استفاده می کنند. گاه ممکن است برای برخی لباس ها، سایزهایی به جز سایزهای ذکر شده نیز استفاده شود.

بافت تهران لیبل

نکات مهم در مورد انتخاب نوع  اتیکت

برخی از افراد تصور می کنند که اتیکت پارچه ای که معمولا به سر آستین کت و شلوار متصل است، بخشی از آن کت و شلوار است. اما به واقع اینگونه نیست. این مساله یک نکته کلیدی در مورد پوشاک است. یه عبارتی این انتخاب نوع اتیکت مناسب است ولی نکندن آن دال بر برند بودن نیست؛ بلکه نشان می دهد که فردی که ان لباس را پوشیده، از اصول اولیه پوشیدن کت و شلوار آگاه نیست. حتی به غیر از مساله ای که در مورد کت و شلوار مطرح شد، می توان به نکته دیگری در این باب اشاره کرد. گاه خود اتیکت باعث اذیت پوست کودکان می شود ، بهتر است برای کندن این اتیکت ها هم اقدام کنید.

راهنمای انتخاب اتیکت دزدگیر لباس

برای انتخاب نوع اتیکت دزدگیر هم باید به نکاتی توجه کنید. معمولا برای اینکه در فروشگاه ها لباس مورد سرقت قرار نگیرد به نوعی اتیکت به عنوان اتیکت دزدگیر متصل است. اما گاه با وجود این انتخاب نوع اتیکت درست، ممکن است انواع پوشاک از محل فروش یا پرو دزدیده شود. بنابر این توجه به مواردی مهم ضروری است. گاه تگ فروشگاه در هنگام پرو لباس یا سایر مواقع ممکن است از لباس کنده شود و در هنگام خروج، کسی متوجه این سرقت نشود. پیشنهاد مناسب این است که همزمان با تگ، از اتیکت دزدگیر هم استفاده کنید. بنابر این با جدا شدن تگ، اتیکت دستگاه دزدگیر را به صدا در می آورد.

گاه اتیکت های دزدگیر اگر از نوع بی کیفیت و ارزان باشند؛ وقتی فردی چند لباس را همزمان از محل دزدگیر خارج می کنند ممکن است هشداری برایش ایجاد نشود. بنابر این در انتخاب نوع اتیکت به کیفیت، توجه کافی داشته باشید.

گاه تگ یا اتیکت دزدگیر در کنار موبایل یا سایر فلزات قادر به شناسایی نیستند. بنابر این در انتخاب اتیکت دزدگیر و یا تگ لباس و دستگاه هشدار ان بسیار دقت داشته باشید.

قدرت دستگاه هشدار دهنده باید بالا باشد، در غیر این صورت اگر مشتری بخواهد لباس را بالاتر از ارتفاع دزدگیراز فروشگاه خارج کند؛ به راحتی قادر به انجام این کار می باشد.

بنابر این با توجه به همه این موارد انتخاب نوع اتیکت دزدگیر در فرایند خرید و فروش پوشاک یکی از ضروریات است.

بافت تهران لیبل

توجه به علایم اتیکت در شیک پوشی

این عنوان در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد یعنی در ظاهر ارتباطی بین علایم درج شده در اتیکت و شیک پوشی افراد وجود ندارد؛ ولی در واقع با توجه به جزییات علایم و نشان های اتیکت می توان به نتایج خوبی رسید. برای نمونه، سایز لباس بسیار در نوع پوشش افراد نقش دارد. اگر برایتان مهم است که شیک و خوش لباس باشید، نباید به سایز نوشته شده بر اتیکت بی توجه باشید. البته برای اطمینان از اینکه تولید کنندگان در انتخاب نوع اتیکت و سایز ان سهل انگاری نداشته اند،حتما لباس را پرو کنید. چون ممکن است کاهی از روی تصادف، سایزلباس واقعی نباشد. بنابر این انتخاب لباس متناسب با سایز، شما را خوش استایل نشان می دهد.

بافت تهران لیبل

مساله دیگر که در اتیکت به آن اشاره می شود، جنس لباس است. بهتر است لباسی را انتخاب کنید که از جنس پارچه نخی، پشم، ابریشم و لنین باشد. البته گاه در اتیکت لباس درصد جنس پارچه هم ذکر می شود.مثلا ۱۰۰% کتان یا هر جنس دیگر.

انتخاب اتیکت لباس برای معرفی برند محصول با توجه به تجربه های برند های موفق و جهانی باعث افزایش فروش و ثبت برند در ذهن خریدار خواهد شد .

فروشگاه تهران لیبلمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه تهران لیبل

درباره تهران لیبل مجموعه تهران لیبل فعالیت خود را از سال 1380 در غالب تولید، چاپ و فروش انواع مارک، کارت آویز، سایز، بروشور و ... آغاز کرده است. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا محصولی با کیفیت را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.