هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

اگر یک چهره ی معروف (Celebrity) در خارج از کشور، از یک برند معروف استفاده کند برای آن شرکت تبلیغات خوبی محسوب می شود. زیرا اکثر مردم تمایل دارند از هنرمندان و سلبریتی ها الهام بگیرند، مردم دوست دارند شبیه به هنرمندان مورد علاقه خود لباس بپوشند. بنابراین همیشه خبر اینکه یک هنرمند از چه برندهایی استفاده می کند، برای مردم بسیار جذاب است.

بیشتر بخوانید: تاثیر تبلیغات بر فروش محصولات پوشاک چقدر است؟

برندهایی که هنرمندان می پوشند

در همین راستا اغلب کمپانی ها تمایل زیادی دارند که محصولاتشان توسط هنرمندان استفاده شود، زیرا این موضوع برای مردم بسیار جالب است . در طی سال های گذشته اکثر هنرمندان از برندهای خارجی بسیار استفاده می کردند، اما امروزه شاهد آن هستیم که از برندهای خوب ایرانی هم حمایت می کنند. اما سوالی که برای اکثر شما ممکن است پیش بیاید، هنرمندان اکثرا چه برند هایی را استفاده می کنند؟

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

نیکی کریمی، برند VOGUE و رولکس

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین بازیگران ایران در داخل و خارج از ایران، نیکی کریمی است. این هنرمند بزرگ که بسیار شناخته شده است، کار هنری خود را با فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری شروع کرد. این بازیگر بزرگ تا امروز کارهای هنری بسیاری در زمینه فیلم و سریال انجام داده است. اما نخستین حضور جدی‌ این بازیگر بزرگ را می‌توان در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ ذکر کرد.

نیکی کریمی همیشه به لوکس پوشی معروف بوده، در دو عکس زیر یک ساعت رولکس و عینک آفتابی VOGUE را مشاهده می کنید. در این دو عکس اوج شیک پوشی و خوش سلیقه بودن خود را به نمایش گذاشته است.

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

 

الناز شاکردوست، برند سلین و Dior

یکی دیگر از خوش پوش ترین بازیگران زن ایرانی، الناز شاکر دوست است. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

این بازیگر سر شناس هر بار به مخاطبین خود نشان داده که همیشه بهترین ها را انتخاب می کند. در دو عکس زیر مشاهده می کنید که از برندهای معروف سلین و دیور استفاده کرده است.

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

بابک جهانبخش، کمربند فرگامو و یک ساعت رولکس

بابک جهانبخش خواننده و آهنگساز متولد آلمان است، او نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی خود شروع کرد. در سال ۸۲ اولین آلبوم خود را تولید کرد. بابک جهانبخش در عرصه ی هنری خود در سال ۸۴ با تولید آلبوم  “چی شده”درخشش خود را به علاقمندان خود نشان داد. او همیشه به مخاطبان خود نشان داده که خوش پوشی برایش بسیار اهمیت دارد.

این خواننده معروف نشان داده که تمایلی به برند های بزرگ و لوکس دارد، همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید از کمربند فرگامو و یک ساعت لوکس رولکس استفاده کرده است.

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

بهاره افشاری، کیف دستی شنل و کفش نایک

بهاره افشاری علاوه بر بازیگری، در عرصه ی طراحی لباس هم کار می کند. او هم جز بازیگرانی است که به خوش پوشی و شیک بودن معروف است. بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد.

بهاره افشاری در حال حاضر در کارگاه خیاطی پدر خود به طراحی لباس مشغول است، تا به قول خودش بعدها خط تولید خود را راه اندازی کند. او علاقه ی زیادی به لباس و طراحی دارد، به همین دلیل در بسیاری از مواقع طرفداران خود را با لباس هایش شگفت زده می کند.

در عکس های زیر یک کیف دستی شنل را مشاهده می کنید، همچنین برای بازی بولینگ از یک کفش اسپرت نایک استفاده کرده است. این نوع لباس پوشیدن این هنرمند نشان دهنده ی آن است، که این هنرمند چقدر به هماهنگی لباس های خود اهمیت می دهد.

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

 

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

آناهیتا نعمتی، عینک پرادا و کفش شانل

آناهیتا نعمتی این هنرمند شیک پوش و زیبا، فعالیت خود را در سینما را در سال ۱۳۷۵ شروع کرد. او برای اولین بار، در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۵)  شروع فعالیت خود را آغاز کرد. اما همه ی ما او را با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» می شناسیم. او همسر سابق ابوالفضل پورعرب و دارای یک فرزند پسر به نام رایکا پورعرب است.

این هنرمند شیک پوش کارهای کم و گزیده ای را بازی می کند، اما اکثر ما آناهیتا نعمتی را به عنوان یک فرد شیک پوش می شناسیم. او نشان داده که لباس هایش مطابق مد روز و برندهای معروف است.

همان طور که مشاهده می کنید، در عکس زیر از یک عینک با برند معروف پرادا به چشمان خود زده است. در عکس بعدی هم یک کفش شانل را به پا کرده است.

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

 

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

دانستن اینکه هنرمندان اکثرا چه برند هایی استفاده می کنند شما را یاری می نماید تا برند خود را ارتفا داده و به افراد بیشتری معرفی نمایید. .

فروشگاه تهران لیبلمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه تهران لیبل

درباره تهران لیبل مجموعه تهران لیبل فعالیت خود را از سال 1380 در غالب تولید، چاپ و فروش انواع مارک، کارت آویز، سایز، بروشور و ... آغاز کرده است. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا محصولی با کیفیت را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.