لیبل تبلیغاتی

لیبل تبلیغاتی لباس چیست؟

احتمالا بارها دیده اید که روی کالا برچسب می زنند. این برچسب همان لیبل است. لیبل تبلیغاتی لباس برای محافظت و نگهداری از لباس اطلاعاتی را برروی خود دارد. این اطلاعات شامل طریقه شستشو، درجه دما برای شستشو و درجه اتو و. . . می باشد. بر روی این کالا، اطلاعات همان محصول را چاپ می کنند. پیشینه استفاده از لیبل مربوط به سال ۱۹۳۰ است. در ابتدا برای تسهیل و سرعت بخشی به خرید و فروش از آن استفاده می کردند. هنوز هم هر روزه شاهد پیشرفت در صنعت چاپ و استفاده از لیبل هستیم. در برابر لیبل  “تگ” قرار دارد. تفاوت آن با لیبل این است که تگ بر روی اجسام قرار داده می شود. بنابر این تگ را روی همه محصولات نمی توان استفاده کرد. قیمت لیبل از تگ کمتر است. در واقع هر محصولی که تولید یا عرضه می شود، دارای مشخصاتی است که این اطلاعات بروی لیبل یا برچسب قرار داده می شود. لیبل جنس های گوناگونی مانند: شبرنگ، ژله ای، شیشه ای، متال، pvc، هولوگرام، گچی، پلی کربنات، کاغذی و ووید است.

 

انواع لیبل تبلیغاتی

لیبل تبلیغاتی لباس کاغذی

از سایر انواع لیبل،تنوع بیشتری از لحاظ نوع و مارک دارد. خود این نوع شامل: مات،گلاسه،نیمه گلاسه است. هم به صورت معمول و هم به طور برچسبی تولید می شود. دوام این نوع لیبل کوتاه است، چون معمولا کاغذ سریع آسیب می بیند.

لیبل شفاف و بی رنگ

در این مدل نوشته هاو اطلاعات از هر دو طرف قابل مشاهده است.معمولا روی شیشه اتومبیل استفاده می شود. برخی کارت های ضمانتی هم از این نوع لیبل استفاده می کنند.

لیبل حرارتی

معمولا این نوع اطلاعات سریع از بین می رود. طی چند روز این نوشته ها حذف می شود. عمده مصرف این لیبل هادر ازمایشگاه های تشخیص پزشکی است. در واقع زمانی که مصرف کننده می خواهد چند روز اطلاعات را حفظ کند، از این نوع بهره می گیرد. البته نوعی از لیبل حرارتی برای لباس استفاده می شود که در بخشی جداگانه به آن پرداخته می شود.

لیبل اموال

همان طور که از اسم آن مشخص است در شرکت ها و سازمان ها بر روی اموال چسبانده می شود. مشخصه ویژه آن این است که به راحتی از بین نمی رود. فقط به یاد داشته باشید که این نوع لیبل نباید در نور مستقیم خورشید باشد.

لیبل تایوک

جنس آن از الیاف فشرده پارچه است. در صنعت پوشاک و خودرو کاربرد دارد.

رول لیبل تبلیغاتی لباس پارچه ای

در این نوع لیبل از چسب استفاده نمی کنند.

لیبل امنیتی

برای اینکه کالا یا محصول به صورت غیر مجاز از محل مورد نظر یا فروشگاه ها خارج نشود، از این نوع لیبل استفاده می کنند.

 

لیبل لباس

 

لیبل تبلیغاتی لباس به صورت حرارتی

یک نوع لیبل که در صنعت پوشاک به کار میرود،لیبل تبلیغاتی لباس به صورت حرارتی است. این لیبل همان نوع کاغذی است. روی آن توسط یک لایه ای که به حرارت حساس است،پوشش داده می شود. برای اینکه تشخیص دهیم لیبل از نوع حرارتی بوده یا نه، می توان با جسم نوک تیز، خراش روی آن لیبل ایجاد کنیم. محل خراش به صورت سیاه رنگ می شود.وقتی در برابر نورخورشید لیبل را نگاه داریم، باز سیاه می شود. این نوع، در مقابل رطوبت و پارگی مقاومت چندانی ندارد.

لیبل های حرارتی سه مدل دارد: عادی،ریمو،ضد آب.

 مدل عادی

مانند لبیل کاغذی است.

مدل ریمو

مصرف آزمایشگاهی دارد.

مدل ضد آب

در محصولات پروتینی کاربرد دارد.چون در برابر رطوبت و پارگی مقاومت زیادی دارد. لیبل تبلیغاتی لباس به صورت حرارتی در صنایعی که ارتباط با مصرف کننده به صورت مستقیم است،کاربرد دارد.

علایم برچسب لباس چه معنایی دارند؟

وقتی لباسی تهیه می کنید،معمولا روی آن برچسب دوخته یا چسبیده شده که علایم مختلفی دارد. در اینجا با توضیح علایم روی لیبل تبلیغاتی لباس آشنا می شویم.

گاه علامت یک دست روی لباس است، به این معنا که با ماشین لباسشویی آن لباس را نشویید و از شستشوی دستی استفاده شود.

یک علامت شسشتشوی استاندارد همراه با یک ضربدر بر آن یعنی آن لباس شسته نشود. یعنی با خشک شویی لباس تمیز شود.

یک دایره خالی همراه با حرف p روی لیبل تبلیغاتی لباس، یعنی خشک شویی شود.

یک مربع همراه با دایره ای در درون آن یعنی به حالت معمولی خشک شویی شود.

علامت اتو با سه نقطه داخل آن یعنی با حرارت بالا باید لباس را اتو کنیم. دو نقطه یعنی،با درجه متوسط لباس را اتو کنید.

یک مثلث ساده بر روی لیبل تبلیغاتی لباس به این معنااست که در صورت نیاز می توانید از هر سفید کننده ای استفاده کنید.

یک مثلثی که دو خط اریب در داخل آن وجود دارد،یعنی از سفید کننده ای استفاده شود که کلر نداشته باشد.

بنابر این علایم مشابه دیگر هر کدام معنایی دارد.به آنها توجه کنید.

می توانید جهت سفارش و آشنایی با خدمات تهران لیبل از این صفحه دیدن فرمایید .

فروشگاه تهران لیبلمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه تهران لیبل

درباره تهران لیبل مجموعه تهران لیبل فعالیت خود را از سال 1380 در غالب تولید، چاپ و فروش انواع مارک، کارت آویز، سایز، بروشور و ... آغاز کرده است. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا محصولی با کیفیت را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.