تولید مارک پارچه ای

ویژگیهای تولید مارک پارچه ای

تولید مارک پارچه ای یکی از مدل های تولید مارک است. مارک پارچه ای هم به صورت چاپی و هم به صورت بافتی تولید می شود. از ویژگی های این نوع مارک این است که در انتخاب طرح و رنگ، هیچ گونه محدودیتی نیست. می توان از انواع طرح ها و رنگ ها استفاده کرد. حتی در پشت یقه و سر آستین لباس می توان از بافت رنگ های طلایی و نقره ای استفاده کرد. مارک پارچه ای این ویژگی را دارد که برابر نور و شست و شو معمولا به راحتی مستهلک نمی شود. فرسودگی کمتری دارد و ماندگاری آن طولانی است.

علاوه بر تولید مارک پارچه ای از مارک های فلزی، سیلیکونی، چرمی، پلی استری، جیوه ای و … نیز می توان استفاده کرد. تولید مارک پارچه ای مانند مارک های دیگر با ابعاد و طرح های گوناگونی صورت می گیرد. این عرض ها به مشتری قدرت انتخاب می دهد تا چه عرضی را با لباس خاص متناسب کند. معمولا طراحان عرصه چاپ و تبلیغات به شما در این امر کمک می کنند تا نوع مارک، سایز آن، طرح روی آن، اینکه چند رنگ در تولید به کار رود و…را تعیین کنید. مارک ها با توجه به  عرض تولید می شود. در مورد طول، انتخاب مشتری دخیل است.

 مارک لباس

گاه برایتان پیش آمده که لباسی نو خریداری کرده اید . بعد از اتوکشی یا شستشو کاملا بلااستفاده شده است. معمولا اولین تصور شما این است که جنس لباس مناسب نیست یا خرید خوبی نداشته اید. اما باید آگاه باشید که بعد از خرید لباس به مارک یا لیبل آن توجه کنید. چون اطلاعات ضروری در مورد نحوه محافظت از لباس یا شرایط شستشو بر روی آن وجود دارد. در حالیکه گاه افراد در همان ابتدا بعد از خرید لباس ، ممکن است مارک لباس را با قیچی کوتاه کنند یا برشی روی ان ایجاد کنند. برش مارک لباس به این دلیل است که گاه در تولید مارک پارچه ای مزاحمت برای پوست بدن ایجاد می شود.

 

بافت تهران لیبل

یکی از مواردی که در تولید مارک پارچه ای مورد نظر است نشان سایز لباس است. از آنجا که هر فردی که قصد خرید لباس را دارد باید به سایز روی مارک لباس توجه کند، اگر اشتباهی در این خصوص صورت گیرد، موجب اخلال در خرید مشتری می شود.

راهنمای اطلاعات روی مارک پارچه ای لباس

مارک لباس از هر نوعی که باشد،همان طور که قبلا هم ذکر شد: حاوی اطلاعات مهم و ضروری است. اینجا با برخی از این مفاهیم آشنا می شویم.

فن اتو کشی

در مورد فن اتو کشی که یکی از اطلاعات مهم روی تولید مارک پارچه ای است. اگر روی شکل اتو،علامت ضربدر باشد یعنی اتو کردن آن لباس ممنوع است. نقطه های داخل اتو، مربوط به درجه حرارت مناسب برای لباس است. یک نقطه یعنی درجه حرارت کم، دو نقطه یعنی درجه حرارت متوسط و سه نقطه یعنی مجاز به استفاده از درجه حرارت زیاد هم هستید.

خشک کردن لباس

برای چگونگی خشک کردن لباس در تولید مارک پارچه ای، باید به علامت مربع توجه کنید. مربعی با یک دایره در وسط آن، یعنی می توانید از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنید. نقطه های درون دایره هم مربوط به درجه حرارت مناسب برای خشکشویی است.یک نقطه درون دایره یعنی لباس باید با درجه پایین خشک شود. دو نقطه درون دایره یعنی درجه حرارت متوسط برای خشک کردن لباس مورد نظر، مناسب است. سه نقطه هم یعنی درجه حرارت زیاد برای خشک کردن لباس توصیه می شود.

روش شستشو

اگر روی مربع سه خط عمودی موازی وجودداشته باشد، یعنی اجازه ندارید لباس را بچلانید تا آب لباس گرفته شود. اگر وسط مربع یک خط افقی باشد، یعنی لباس را بر روی یک سطح مسطح خشک کنید. اگر می خواهید لباس را روی طناب پهن کنید لباس باید علامت مربعی داشته باشد که ضلع بالای آن نیم دایره داشته باشد.

درجه حرارت شستشو

شکل یک تشت پر از آب هم در تولید مارک پارچه ای به روش های شست و شو می پردازد. وقتی روی تشت عدد خاصی نوشته شده باید لباس را با آن درجه حرارت شست و شو کنید. تشتی که یک دست روی آن است باید با دست لباس را شست و شو کنید و از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

در نهایت به این مساله توجه کنید که موارد مشابه دیگر در مارک لباس بی دلیل نیست. هر یک از علایم دارای معنای خاصی است. اگر می خواهید لباس شما تا مدتها بعد از خرید،خوب نگهداری شود و غیر قابل استفاده نباشد، به علایم روی مارک توجه کنید. حتی اگر برخی علایم برای شما مفهوم نیست، به راحتی می توانید با جستجوی انلاین معنا و مفهوم آنها را بیابید.

جهت سفارش مارک پارچه ای از این صفجه در تهران لیبل دیدن فرمایید .

فروشگاه تهران لیبلمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه تهران لیبل

درباره تهران لیبل مجموعه تهران لیبل فعالیت خود را از سال 1380 در غالب تولید، چاپ و فروش انواع مارک، کارت آویز، سایز، بروشور و ... آغاز کرده است. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا محصولی با کیفیت را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.