تاثیر تبلیغات

تاثیر تبلیغات بر فروش بهتر پوشاک

اکثر مدیران فروشگاه های پوشاک به دنبال تاثیر تبلیغات درست برای فروشگاه خود می باشند . بدین وسیله می توانند فروشگاه خود را تا حدی مشهور کنند تا فروش بهتری داشته باشند. بنابراین، در این مقاله موضوع تاثیر تبلیغات درست  را  به صورت کامل توضیح میدهیم تا بتوانید به بهترین نحو برای فروشگاه پوشاک خود تبلیغات کنید . پس ، با ما همراه باشید:
در واقع می توان گفت هدف اصلی تبلیغات این می باشد که فروش یک خدمت یا محصول را افزایش دهد و این محصول یا خدمت را بیش از پیش مشهور کند.

تاثیر تبلیغات بر فروش پوشاک
تاثیر تبلیغات بر فروش

روشهای ارزیابی تاثیر گذاری تبلیغات بر فروش بهتر پوشاک

برای اینکه بتوانیم تاثیر گذاری تبلیغات بر فروش بهتر پوشاک را ارزیابی کنیم دو راه وجود دارد . یکی از این راه‌ها سنجش مستقیم  و دیگری سنجش غیر مستقیم می باشد. در این روش از ارزیابی تاثیر گذاری تبلیغات بر فروش بهتر پوشاک رابطه ای بین تبلیغات بهتر و فروش بیشتر برقرار می‌شود. در حالت کلی می توان گفت که در این روش مقایسه بین دو بازه زمانی و یا دو بازار انجام می‌شود و تغییراتی که در این زمینه ها ایجاد شده مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. در پایین برخی از روش هایی که در حالت کلی برای ارزیابی تاثیر تبلیغات درست بر فروش بهتر پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد، آمده است:

سابقه فروش

بعضی آمارهای مرتبط با تاثیر تبلیغات  از طریق ارزیابی رابطه هزینه تبلیغات و میزان فروش محصول به دست می آید . جهت ارزیابی دقیق تر  تاثیر تبلیغات بر فروش بهتر باید چند تحلیل رگرسیون درباره هزینه تبلیغات  و میزان فروش محصول در زمان مختلف انجام دهید. پس از اینکه این تحلیل ها و ارزیابی ها را انجام دادید نتایجی که به دست می آورید نشان دهنده این هستند که  تغییر در هزینه های تبلیغات چگونه تغییری در میزان فروش به وجود می آورد.

روش کنترل تجربی

یکی دیگر از روش‌های ارزیابی تاثیر تبلیغات درست بر فروش بهتر پوشاک، روش کنترل تجربی می باشد.  این روش زمانی کاربردی می‌شود که ارتباطی بسیار اتفاقی میان تبلیغات و فروش  ایجاد بشود. البته باید گفت که این روش از ارزیابی تاثیر گذاری تبلیغات نسبت به سایر روش ها کمی پرهزینه تر می باشد.  اما،  اگر می خواهید به بهترین ارزیابی دست پیدا کنید باید این روش را هم انجام دهید. یکی از کارهایی که  در روش تجربی برای ارزیابی تاثیر تبلیغات بر فروش بهتر پوشاک باید انجام دهید  بازاریابی آزمایشی است .

ارزیابی تاثیر گذاری قبل و بعد از تبلیغات در گروههای کنترل

این روش یکی از روش‌های سنجش قدیمی باشد که دارای تست ها و گروههای کنترل مختلف می باشد . در این روش از ارزیابی دو گروه کنترل وجود دارد . به عنوان مثال دو شهر انتخاب می شوند، یعنی شهرهایی که در آنها کمپین های تبلیغاتی اجرا می شود . گروه دیگر شهرهای مرکزی می‌باشند. قبل از اینکه هرگونه کمپین تبلیغاتی را در هر شهری بخواهیم اجرا کنیم باید میزان فروش کلی یک محصول در هر دو نوع شهر محاسبه شود. پس از انجام این کارها کمپین های تبلیغاتی در شهر های آزمایشی یا همان شهر های دسته اول اجرا می شوند و در شهرهای مرکزی به هیچ وجه هیچ کمپین تبلیغاتی اجرا نمی شود. سپس میزان فروش قبل از تبلیغات را  از میزان فروش کلی  محصول کم میکنیم . در نهایت تاثیر تبلیغات پوشاک را می توانیم پیدا کنیم.

راه و روش های ارزیابی غیر مستقیم تاثیر تبلیغات بر فروش پوشاک

به دلیل اینکه ارزیابی مستقیم تاثیر تبلیغات بر فروش کار بسیار سختی می باشد، بیشتر فروشگاه ها و شرکت ها از روشهای ارزیابی غیر مستقیم استفاده می کنند. روش های سنجش مستقیم  تاثیر تبلیغات را به طور مستقیم سنجش نمی کند بلکه ، تاثیر تبلیغات را در فاکتورهای همچون آگاهی مشتری و یا ارسال پیام تبلیغاتی به مشتری را بررسی می کند که این فاکتورها و این کارها به صورت غیر مستقیم بر افزایش سود و فروش یک فروشگاه تاثیر می گذارند.

ارزیابی تاثیرگذاری تبلیغات بر فروش پوشاک

جمع بندی: تاثیر تبلیغات بر فروش پوشاک

این روش ها  برای ارزیابی مستقیم و یا غیر مستقیم تحت تاثیر تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. میتوانید با بررسی نتایجی که از راه ارزیابی به دست آورده‌اید میزان تاثیر گذاری تبلیغات را بر روی فروش و سود محصولات خود مشاهده کنید.

فروشگاه تهران لیبلمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه تهران لیبل

درباره تهران لیبل مجموعه تهران لیبل فعالیت خود را از سال 1380 در غالب تولید، چاپ و فروش انواع مارک، کارت آویز، سایز، بروشور و ... آغاز کرده است. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا محصولی با کیفیت را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.