تاثیر-تبلیغات-بر-محصولات

تاثیر-تبلیغات-بر-محصولات تهران لیبل


تاثیر تبلیغات بر محصولات:

تبلیغات به آگاهی مصرف کنندگان از یک محصول کمک می کند و هدف آن ترجیح دادن آن محصول نسبت به رقبا است پس به شکل مستقیم و غیر مستقیم تاثیر تبلیغات بر محصولات را خواهیم دید. اگر تبلیغات در این دو کار موفقیت آمیز باشد ، مصرف کنندگان هنگام خرید بعدی کالای تبلیغ شده را انتخاب می کنند. با این حال ، ایجاد آگاهی و اولویت از طریق تبلیغات یک فرآیند تجمعی است. یک کمپین تنها باعث افزایش آگاهی برای مدت کوتاهی می شود ، بنابراین اختصاص بودجه برای تبلیغات در یک دوره زمانی مهم است و باعث حفظ سطح بالایی از آگاهی می شود و استفاده از آن ضروری است. ارزش بالای تبلیغات تاثیر تبلیغات بر محصولات را نشان می دهد.

 

تاثیر تبلیغات بر محصولات

 

انتخاب ها و تاثیر تبلیغات بر محصولات:

کلارک از موسسه اقتصاد کاربردی در مجله “بازاریابی کمی و اقتصاد” می نویسد، وقتی مصرف کنندگان بین محصولات یا مارک های مختلف انتخاب می کنند، خرید خود را با توجه به تبلیغات بهتر انجام می دهند. این محصول باید بخشی از مجموعه انتخاب های مصرف کننده باشد و مصرف کننده باید یک محصول را نسبت به سایر محصولات در مجموعه انتخاب های خود ترجیح دهد. اگر تحقیقات بازار نشان می دهد که مصرف کننده از محصولات A ، B و C مطلع است و شما محصول X را تهیه می کنید، باید مصرف کنندگان را از محصول خود آگاه کنید تا بخشی از مجموعه انتخاب های او شود. پس تاثیر تبلیغات بر محصولات دارای اهمیت زیادی است.

ترجیح دادن

با تبلیغات می توانید مصرف کنندگان را از وجود و در دسترس بودن محصول خود آگاه کنید. با این حال، افزایش آگاهی تنها اولین مرحله در ترغیب مصرف کنندگان به خرید و استفاده از محصول شما است. تبلیغات شما باید آنها را در کیفیت محصول متقاعد کند. درج توصیفات از مشتریان راضی یا گزارش دستیابی به استانداردهای کیفیت در تبلیغات شما به ایجاد اطمینان و اولویت برای محصول شما کمک می کند. این نیز تاثیر تبلیغات بر محصولات را نشان می دهد.

 

ترجیح دادن

 

زمان تاثیر تبلیغات بر محصولات را نشان می دهد

به گفته دیوید دبلیو اولسون در مقاله ای برای “پیشرفت در تحقیقات مصرف کننده”، آگاهی و اولویت با توجه به وزن و دفعات تبلیغات، با گذشت زمان افزایش یا کاهش می یابد. تبلیغات مکرر می تواند سطح آگاهی از شناخت برخی عناصر یک محصول را از طریق درک دقیق ماهیت محصول و مزایای آن ایجاد کند. اگر به تبلیغات ادامه ندهید یا اگر رقبا وزن تبلیغات خود را در مقایسه با تبلیغات شما افزایش دهند، سطح آگاهی و اولویت ممکن است کاهش یابد.

جهت مطالعه مطالب بیشتر در وبلاگ تهران لیبل همراه ما باشید .

در ارتباط بودن

در ارتباط بودن و تاثیر تبلیغات بر محصولات

به گفته پاول پاولو و دیوید دبلیو استوارت در “مجله تبلیغات تعاملی” تبلیغات در اینترنت سنجش تأثیرات تبلیغات بر آگاهی و استفاده از محصول را آسان می کند. هنگامی که مصرف کنندگان بر روی تبلیغات اینترنتی شما کلیک می کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب کنند، می توانید بلافاصله موفقیت یک کمپین را از نظر تعداد پاسخ ها بسنجید. اگر مصرف کنندگان سپس محصول تبلیغ شده را به صورت آنلاین خریداری کنند، شما میزان تاثیر مستقیم کمپین در استفاده از محصول را مستقیماً اندازه گیری کرده اید.

 

در ارتباط بودن

 

ترکیب کردن

اگرچه می توانید برای افزایش آگاهی و استفاده از محصول از تبلیغات استفاده کنید، اما باید روشهای دیگر مصرف کنندگان برای به دست آوردن اطلاعات محصول را نیز در نظر بگیرید. مصرف کنندگان با جستجو یا ارسال نظرات و بازخورد در وب سایت ها، اطلاعات را جمع آوری و به اشتراک می گذارند. آنها همچنین از طریق سایت های شبکه اجتماعی تبادل اطلاعات را نیز به شکل مستقیم دارند، و این امر بر انتخاب سایر مصرف کنندگان به روشی مشابه تبلیغات سنتی تاثیر می گذارد. تاثیر تبلیغات بر محصولات بسیار زیاد است و قطعا باعث درآمد زایی بالایی در بین شما می شود.

اگر هیچ کس نمی داند محصولات شما در تجارت بهترین هستند و یا اینکه امید چندانی به موفقیت ندارید. تبلیغات همه این موارد را به شما می دهد و برند شما را مشهور خواهد کرد، این است که چگونه مشاغل، سیاه باقی می مانند در اثر تبلیغات است و اینکه مهارت نداشتن برای اینکه تبلیغات مورد نظر را انجام دهید. تاثیر تبلیغات بر محصولات در جامعه بحث برانگیز بوده است، اما اگر به خوبی انجام شود، می تواند برای نتیجه نهایی شما عالی باشد.

نکته

تبلیغات خوب و با دقت هدفمند می تواند مشتری را به سمت تجارت شما سوق دهد و درآمد شما را افزایش دهد. همچنین تبلیغات می تواند منجر به تخلیه پول شرکت شما برای سود بسیار زیاد در درآمد فروش شود و یا حتی منجر به ضرر خالص شود. مهم است که به برنامه های تبلیغاتی خود فکر کنید.تاثیر تبلیغات بر محصولات می تواند زیاد یا کم باشد و یا اینکه اثر بسیار مثبت و بالایی داشته باشد و یا اینکه تاثیر آن منفی باشد.

لغت نامه  بریتانیا تبلیغات را به عنوان روشهای استفاده شده برای جلب توجه “محصولات، خدمات، نظرات یا علل” به مردم و ایجاد واکنش خاص تعریف می کند. در مورد مشاغل ، پاسخ مطلوب این انگیزه را به مصرف کنندگان می دهد که آنچه را که می فروشید خریداری کنند. در جهان قرون وسطی و پیش از آن، تبلیغات فقط از طریق دهان به دهان انجام می شد. توسعه چاپ روشهای نوین تبلیغات را ممکن ساخت. اما امروزه بهترین و مدرن ترین روش های تبلیغات در جهان انجام می شود که تاثیر تبلیغات بر محصولات را بسیار مثبت و رو به رشد می داند.

با مقاله تاصبر تبلیغات بر فروش محصولات پوشاک با تهران لیبل همراه باشید .

فروشگاه تهران لیبلمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه تهران لیبل

درباره تهران لیبل مجموعه تهران لیبل فعالیت خود را از سال 1380 در غالب تولید، چاپ و فروش انواع مارک، کارت آویز، سایز، بروشور و ... آغاز کرده است. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا محصولی با کیفیت را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.