تبلیغات

تاثیر تبلیغات بر فروش پوشاک چگونه است؟

شاید تصور نکنید که شرکت های معروف و بزرگ مانند اپل و مایکروسافت سالانه مبالغ زیادی برای تاثیر تبلیغات صرف می کنند. از آنجایی که هدف تبلیغات ارتباط با مشتری است. باید راه درست و اصولی این ارتباط استفاده شود تا ساده ترین راه برای انتقال اطلاعات و اگاهی رسانی صورت گیرد. البته محصولات ضعیف تر و با کیفیت کمترهم به تاثیر تبلیغات بر فروش پوشاک آگاه هستند ولی  باید تلاش بیشتری در این مسیر داشته باشند تا بتوانند در دنیای رقابت با همکاران خود پابرجا بمانند. در واقع فرقی نمی کند که یک برند شناخته شده باشید یا یک شرکت تازه تاسیس، یک فروشگاه معروف در تولید پوشاک باشید یا یک مغازه کوچک، در همه حال باید برای تبلیغات تلاش و هزینه کنید.

راهکارهای تبلیغاتی برای فروش محصولات پوشاک

ایجاد شبکه های اجتماعی

در واقع دنیای امروزه در حال استفاده روز افزون از شبکه های اجتماعی است.از آنجایی که در این شبکه ها،هر روز پیشرفت هایی برای استفاده از آنها صورت می گیرد شما می توانید همراه با این پیشرفت ها،به اهداف خود دست یابید. از جمله اقداماتی که باید برای تاثیر تبلیغات خود داشته باشید، معرفی محصول جدید است. اگر مشتریان مدتها منتظر یک محصول بودند یا شما محصولی را به فروشگاه خود اضافه کرده اید، حتما مخاطبان را در جریان قرار دهید.

مساله دیگر که در فضای شبکه های اجتماعی خیلی مورد پسند است، معرفی محصولات تخفیف دار است. تخفیف به طور کل باعث جلب مشتری می شود. ولی به یاد داشته باشید که زیاد از حد از این ترفند استفاده نکنید، چون مشتری محصولات دیگر را گران تلقی می کند و برای خرید آنها انگیزه ای نخواهد داشت.

استفاده از پیامک انبوه

امروزه استفاده از پیامک نیز بین افراد رایج است. البته شما برای معرفی فروشگاه پوشاک خود می توانید از ارسال پیامک برای مردم همان منطقه استفاده کنید. با این کار، هم خود را به مردم معرفی می کنید و مشتری جدید را جذب می کنید و هم برای برند سازی اقدام می کنید.

 

تاثیر تبلیغات
تبلیغات چه تاثیری دارد ؟

سایت پوشاک خود را طراحی کنید

این شیوه برای فروشگاه های بزرگ مناسب است. در مورد مغازه های کوچک همان شبکه های اجتماعی تاثیر تبلیغاتی مناسب خود را دارد. از امکانات ایجاد سایت:شعب مختلف را معرفی می کنید، امکان خرید انلاین را ایجاد می کنید، با تولید محتوای مناسب، مخاطب خود را جذب می کنید. همه اطلاع رسانی ها به راحتی از طریق سایت ممکن خواهد شد.

نکات مهم تاثیر تبلیغات در فروش محصولات پوشاک

اگر از فروش انلاین استفاده می کنید باید بدانید که هنر عکاسی در صنعت پوشاک و معرفی یک محصول تاثیر زیادی دارد. حتی گاه پیش آمده که برای خرید حضوری مراجعه می کنیم و کاتالوگ یا بروشوری برای دیدن تصاویر بیشتر از آن محصول را به ما نشان می دهند . چون تاثیر تبلیغات امروزه بر کسی پوشیده نیست. بنابر این برای ارایه عکسی ایده ال از انواع لباس ها میزان نور و روشنایی از المان های مهم است. یک عکس خوب و با کیفیت معمولا چشم مخاطب را خیره می کند.

نکته مهم دیگر این است که اگرچه می خواهید از روشهای مختلف تبلیغاتی کمک بگیرید.  چون تاثیر تبلیغات را می دانید و هدف شما فروش بیشتر آست. اما در کنار همه این موارد باید به ذهن بسپارید که کیفیت محصول باعث دوام شما در بازار رقابتی صنعت پوشاک میشود. کیفیت موجب می شود تا مشتری فروشگاه شما را از یاد نبرد و جزء لیست مراکز خرید خود داشته باشد.

فروش محصولات پوشاک
تبلیغات چه تاثیری بر فروش دارد؟

مساله مهم اطلاعات کافی و جامع فروشنده در مورد آن محصول است. وقتی مشتری برای خرید مراجعه می کند، انتظار دارد فروشنده اطلاعات درست و اصولی ارایه دهد. اطلاعات ناکافی و یا تبلیغ بیش از حد باعث می شود مشتری به راحتی دست از خرید بردارد. صداقت فروشنده در این بین از موارد مهم است.

نوع لباسی که در فروشگاه عرضه می شود ظاهر مرتب و تمیزی داشته باشد. خصوصا در مورد چروک بودن لباس حساس باشید. در این بین می توانید از دستگاه های بخار کمک بگیرید تا ظاهر لباس شیک و بدون چروک باشد.

یک نکته دیگر که تاثیر تبلیغاتی دارد ارایه بسته بندی شیک و خاص است. اگر فروش اینترنتی دارید که این مساله حساس تر است. چون وقتی مشتری لباس را تحویل می گیرد ابتدا بسته بندی محصول را می بیند. بنابر این دقت لازم را در ابن مورد داشته باشید. حتی در خرید حضوری نوع ساک یا جعبه ای که لباس را در آن قرار می دهید. برای مخاطب مهم است. برای تاثیر تبلیغات بیشتر باید نام برند و اطلاعات تماس خود را بر روی جعبه چاپ کنید.

فروشگاه تهران لیبلمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه تهران لیبل

درباره تهران لیبل مجموعه تهران لیبل فعالیت خود را از سال 1380 در غالب تولید، چاپ و فروش انواع مارک، کارت آویز، سایز، بروشور و ... آغاز کرده است. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا محصولی با کیفیت را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.