تأثیر سلبریتی ها بر برندها و افزایش فروش از طریق آن ها

تأثیر سلبریتی ها بر برندها و افزایش فروش از طریق آن ها - تهران لیبل


افراد مشهور به طور طبیعی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می کنند. داشتن افراد مشهور در تبلیغات می تواند، فوراً توجه بسیاری از مردم را جلب کند و یک برند را ارتقا بخشد. به همین دلیل استفاده از سلبریتی ها، همواره ابزار بازاریابی با تأثیر بالا بوده است.

در عصری که همه بیشتر روز خود را در رسانه های اجتماعی می گذرانند، شکی نیست که افراد مشهور تأثیری در زندگی ما دارند. برای بعضی افراد بیشتر و بعضی افراد کمتر.

بیشتر بخوانید: تاثیر تبلیغات بر فروش بهتر پوشاک

تأثیر سلبریتی ها بر برندها

برندینگ مشهور (سلبریتی) چیست؟

داشتن یک شخص معروف برای تبلیغ یک محصول می تواند ابزاری قدرتمند برای بازاریابی باشد. افراد مشهور همه چیز را از محصولات گرفته تا خدمات و حتی دلایل اجتماعی را ترویج می دهند. افراد مشهور می توانند در همه نوع مشاغل مورد توجه قرار بگیرند، به همین دلیل است که آنها توسط طیف گسترده ای از شرکت ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود مورد استفاده قرار می گیرند. برندسازی مشهور شامل تعامل افراد مشهور با محصول یا خدمات می شود.

یکی از نمونه های برندهای مشهور ، محصولی است که توسط یک فرد مشهور در رسانه های اجتماعی تبلیغ می شود. افراد مشهور دارای شبکه های اجتماعی قابل توجهی هستند و مردم همیشه به روندها و محصولاتی که افراد مشهور تأیید می کنند علاقه مند هستند. برندسازی مشهور در رسانه های اجتماعی این امکان را دارد که به افراد بیشتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی سنتی دسترسی پیدا کند.

تأثیر سلبریتی ها بر برندها

چرا شرکت ها از تأیید مشهور استفاده می کنند؟

به گفته ی برخی از مشاورین تبلیغاتی، تایید یک کانال بازاریابی برای برقراری ارتباط با یک برند از طریق افراد مشهور بهتر است. این یک کانال ارتباطی است که به هر وسیله ای از طریق آن، یک شرکت پیشنهادات خود را به مصرف کنندگان ارسال می کند.

تایید افراد مشهور، ابزاری تبلیغی است که باعث افزایش آگاهی از برند می شود. این راهی برای تقویت اعتبار و جلب دیدگی برای برندها است. افراد مشهور افراد شناخته شده ای هستند و یک تأیید مشهور می تواند یک برند را از آن خود کند. بسیاری از شرکت ها از تایید افراد مشهور استفاده کرده اند تا منجر به افزایش تجارت خود شوند.

به طور معمول، تایید افراد مشهور با شرکت های بزرگ همراه است. به طور فزاینده، شرکت های کوچکتر و کمتر شناخته شده برای تبلیغ مارک های خود به دنبال افراد مشهور هستند. تأیید مشهور باعث ایجاد اعتبار می شود و می تواند یک مارک را در بازارهای جدید قرار دهد.

اثر مشهور، توانایی افراد مشهور برای تأثیرگذاری بر دیگران است. شرکت ها می توانند از آن قدرت و نفوذ ستاره برای تقویت محصولات و خدمات خود استفاده کنند. افراد مشهور می توانند اعتبار و زرق و برق را به یک برند اضافه کنند.

تأثیر سلبریتی ها بر برندها

تأیید مشهور چگونه بر روی خریداران تأثیر می گذارد؟

تایید مشهور، تبلیغ یک محصول یا خدمات توسط یک افراد مشهور است. به عنوان مثال، یک ورزشکار حرفه ای ممکن است مارک خاصی از کفش های ورزشی را تأیید کند. آن ورزشکار سپس در تبلیغاتی با آن کفش های خاص ظاهر می شود. آنها همچنین در طول مسابقات یا بازی ها آن مارک کفش را می پوشیدند. این یک نمونه کلاسیک از تبلیغات مشهور است.

نایک بخاطر تایید مشهور کفش های ورزشی مشهور است. آنها چندین کمپین تأیید مشهور موفق داشته اند. چه بسکتبال باشد و چه گلف، نایک از طرف ورزشکارانی همچون مایکل جردن و تایگر وودز دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است.

تأییدهای مشهور به دلیل وجود شبکه های مشهور، تا حدودی قدرتمند هستند. افراد مشهور می توانند از طریق تلویزیون، رسانه های سنتی و همچنین رسانه های اجتماعی به مردم برسند.

آیا تأییدهای مشهور فروش را افزایش می دهد؟

تاییدیه های مشهور و برندسازی می توانند فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. رسانه های اجتماعی اخیراً عامل اصلی در افزایش فروش محصولات بوده است. این امر تا حدود زیادی به این دلیل است که رسانه های اجتماعی می توانند به زندگی روزمره افراد مشهور نگاه های موفقی را ارائه دهند.

نایک نمونه بسیار خوبی برای استفاده از تاییدیه های مشهور برای افزایش فروش است. مبارزات انتخاباتی Nike Air Jordan در سال ۱۹۸۴ یکی از موفق ترین تاییدیه های مشهور تاریخ بود. ۲۵ سال بعد در سال ۲۰۰۹ ، برند نایک جردن بر ۷۵ درصد از فروش کفش های بسکتبال و ۱۰.۸ درصد از کل فروش کفش در ایالات متحده حاکم بود.

چرا تبلیغ کنندگان از افراد مشهور برای تأیید محصولات استفاده می کنند؟

تبلیغات مشهور باعث فروش محصولات بسیاری می شود. این دسترسی مستقیم به هزاران چشم برای یک محصول علاوه بر اعتبار یک تأیید مشهور است. رسانه های اجتماعی به ویژه در دستیابی به نسل های جوان مفید است.

رسانه های اجتماعی نگاهی اجمالی به زندگی افراد مشهور ارائه می دهند. اثر مشهور دیدن ستاره با استفاده از محصولی در رسانه های اجتماعی می تواند یک برند را در یک شب مورد توجه قرار دهد. به همین دلیل است که بسیاری از مارک ها برای تبلیغ محصولات خود از طریق تبلیغات مشهور دست می زنند. مردم تمایل دارند به یک توصیه یا تأیید از یک شخصیت مشهور عمومی اعتماد کنند. احساس می کنیم شخصاً افراد مشهور را می شناسیم و به آنها اعتماد داریم.

اگر شما هم دوست دارید که بدانید هنرمندان ایرانی به چه برندهایی علاقه دارند بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هنرمندان اکثرا چه برندهایی استفاده می کنند؟

 

 

فروشگاه تهران لیبلمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه تهران لیبل

درباره تهران لیبل مجموعه تهران لیبل فعالیت خود را از سال 1380 در غالب تولید، چاپ و فروش انواع مارک، کارت آویز، سایز، بروشور و ... آغاز کرده است. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا محصولی با کیفیت را در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.